2012-02-28

Long time - no bloggning

Nej, nu var det allt för längesen jag bloggade. Det är inte för att det inte händer något intressant i mitt liv, nej, jag har helt enkelt inte haft tid! Med ett jobb på 100 procent och sex bokade bröllop (fyra bokade från mässan och ett från Heja Abbes hjärtebarnsauktion) blir det mycket jobb. Dessutom ska jag hinna med träning, mat och mys - ja, då blir det inte mycket tid över.

Men jag har fler saker att avslöja (räknar bröllopsbokningarna som avslöjanden): I april flyttar jag hem till mamma och pappa i två månader. Varför? Jag har fått ett nytt jobb och avslutar min vikariat på Extra Östergötland tidigare än beräknat! Så fram till juni, när vi får lägenheten inne i centrala Göteborg, blir jag Kungsbackabo igen!
Det nya jobbet är på Ortstidningar i väst, som äger sex tidningar med nio utgåvor i veckan. Superpepp, det kommer bli hur kul som helst! Mestadels kommer jag att redigera, men ska även jobba med ett webbprojekt samt skriva lite. Ett steg i helt rätt riktning!

Dessutom - ett tredje avslöjande: Idag blev jag med ny kamera! En Nikon D700 som är min förstakamera från och med nu. Nikon D200 är förpassad, snackarn, till att vara extrakamera. Mycket bra att ha vid exempelvis bröllopsfotograferingar då en kamera INTE får gå sönder.


Jag hämtade glatt ut mitt paket....

... som innehöll en stycke kamera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar