2012-02-29

Vill du gifta dig med mig?

Idag är det officiellt tjejernas tur att fria. Skottdagen.

Nej, mamma och pappa och alla vänner. Jag tänker inte fria idag. (Lika bra att påpeka det klart och tydligt, då många trodde att jag var gravid när jag firade nya jobbet med skumpa med mamma. Skumpa! Hallåååå?!)
Jag är så pass traditionell av mig att jag vill att killen ska fria. Fast helst på nåt roligt sätt. Crille har mycket att leva upp till.

Igår pratade jag lite med Lisa, som ligger bakom den här sockersöta bloggen. Hennes hobby är tårtor och bakverk och friade till sin Robert genom en tårta. Smart och roligt.


Under tiden ni tjejer planerar hur ni ska fria på roligaste och bästa sättet, bjuder jag på lite obloggade bilder från fotograferingen med Ida och Perra. De är inte förlovade än - men det kommer nog!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar