2012-08-02

Härligt kvällsjobb

Efter en veckas semester har jag börjat komma in i jobbet igen och ÄNTLIGEN har jag kommit igång med redigeringen av Anna och Davids bröllop från sista helgen i juni, i Linköping. Än så länge har jag gått igenom dagen fram till vigseln och mitt hjärta har dunkat på bra under hela tiden. Nu har jag nära till gråt (inget ovanligt egentligen), av lycka och kärlek. Finns massor av fina bilder, men jag kände att jag ville dela med mig av de här två till en början.

En från innan vigseln och innan Anna och David träffades på sin bröllopsdag - och en som visar glädjen på väg ut från kyrkan när de är man och hustru.

Vackra, vackra underbaringar..




3 kommentarer:

  1. Gud så fint! Ser fram emot att bli inspirerad av resten :)

    SvaraRadera
  2. Superfina bilder:) känns romantiskt och skapar en känsla inombords.

    Kul att du oxå bor i Göteborg:) jag har bara fotat två bröllop hitills och det är ju sjukt kul. Hojta om du har lust att köra bröllop ihop någongång. Ibland är de bra att vara två:)

    Kram

    SvaraRadera